Ajutor Clienti - AntenaPlay.ro
înapoi la pagina principală

Cum îmi pot schimba cardul?

Dacă opțiunea de plată a abonamentului dvs. este prin CARD (debit direct) puteți să vă schimbați cardul de pe care se face plata. 

Informația despre opțiunea de plată este afișată în CONTUL MEU -->> ABONAMENT  

 --- 

Accesează www.antenaplay.ro (din browserul de internet, de pe mobil sau laptop/PC)

CONTUL MEU -->> INTRA IN CONT

Navighează CONTUL MEU -->> ABONAMENT 

Acolo unde scrie METODĂ de PLATĂ apasă Click aici dacă dorești să îți schimbi cardul

Ești direcționat către pagina procesatorului de plăți MobilPay, unde introduci datele datele noului card

(Vei fi taxat temporar cu 0.1 lei pentru validarea cardului).

La finalizarea acestei proceduri primiți confirmarea dacă operațiunea de schimbare a reușit sau nu, atât în AntenaPlay cât și prin email, pe adresa valida a contului dvs.


Opțiunea de schimbare card este disponibilă doar în versiunea de browser respectiv www.antenaplay.ro (tot unde v-ați și abonat prin opțiunea card) atâta vreme cât abonamentul este în derulare.