Ajutor Clienti - AntenaPlay.ro
înapoi la pagina principală

Cum îmi fac abonament?

AntenaPlay este un serviciu pe bază de abonament unic prin care poți viziona nelimitat emisiuni și seriale de pe orice dispozitiv, de la  telefoane și tablete, televizoare la laptop-uri/PC. Citește mai departe mai multe informații despre prețul abonamentului AntenaPlay, metode de plată și altele.

Cât costă abonamentul AntenaPlay?

AntenaPlay pune la dispoziția utilizatorilor săi un singur tip de abonament, cu reînnoire lunară automată, care permite acces la tot conținutul video al platformei.

Începând cu data de 9 martie 2021, prețul abonamentului lunar este de 24,99 RON/lună, cu TVA inclus

Important: Toate abonamentele activate până la data de 08.03.2021 inclusiv își păstreaza neschimbată valoarea lunară la valoarea cu care au fost inițiate la momentul activării abonamentului. Abonamentele întrerupte de neachitarea la timp a costului lunar, indiferent de motiv, pot fi reactivate exclusiv la pretul actual comunicat în platformă.

Cum pot plăti pentru serviciul AntenaPlay?

Cardul bancar

Important: Opțiunea de plată prin card este disponibilă doar din versiunea de browser de pe telefon/tableta sau laptop/PC


  1. Acceseaza www.antenaplay.ro (din browserul de internet)
  2. CONTUL MEU -->> INTRA IN CONT
  3. Navigheaza CONTUL MEU -->> ABONAMENT 
  4. Apasă butonul ACTIVEAZĂ ABONAMENTUL din dreptul cardului
  5. Esti direcționat pe site-ul serviciului de plăți MobilPay, unde introduci datele cardului tău si datele de contact
  6. Apasă butonul Plătesc în siguranță
  7. Felicitări! Tocmai ți-ai activat abonamentul AntenaPlay. Îți dorim vizionare plăcută!
  • Poti folosi Scan & Pay cu aplicația mobilPay Wallet și faci plata instant! Aplicația mobilPay Wallet se poate descărca din Google Play sau din App Store. Dacă nu te descurci cu instalarea aplicației, poți folosi metoda clasică de introducere a datelor cardului tău în site-ul MobilPay în care ai fost redirecționat după apăsarea butonului ACTIVEAZĂ ABONAMENTUL.  


Sunt acceptate cardurile de circulație internațională Visa și MasterCard. Toate plățile cu cardul sunt realizate de mobilpay folosind tranzacţionarea 3D Secure.


PayPal

Cum plătești prin PayPal?

  1. Intră în contul tău
  2. Accesează https://antenaplay.ro/cont/abonament
  3. Selectează butonul Plătește prin PayPal
  4. Vei fi redirecționat pe site-ul serviciului de plăți PayPal, unde trebuie să introduci datele de autentificare în contul PayPal pentru efectuarea plății
  5. Vei primi pe adresa de e-mail a contului PayPal confirmarea plății
  6. Vei primi pe adresa de e-mail a contului AntenaPlay un mesaj de confirmare a activării abonamentului, cu precizarea metodei de plată aleasă de tine


Google Play

Aplicația AntenaPlay.ro poate fi descărcată gratuit din magazinul Google Play dacă telefonul sau tableta ta funcționează pe baza sistemului de operare Android. 

Dacă dorești să te abonezi prin intermediul Google Play, urmează acești pași:

  1. Deschide aplicația AntenaPlay.ro pe telefon sau tabletă
  2. Accesează secțiunea CONT și asigură-te ca ești autentificat în contul tău
  3. Apasă butonul ABONEAZĂ-TE ACUM
  4. Vei fi direcționat către contul tău Google Play, unde trebuie sa introduci numărul de card
  5. Mesajul de confirmare a achiziției abonamentului va apărea pe ecran. Confirmă achiziția introducând parola contului tău Google Play
  6. Vei primi pe adresa de e-mail a contului tău Google Play confirmarea efectuării plății
  7. Vei primi pe adresa de e-mail a contului AntenaPlay un mesaj de confirmare a activării abonamentului, cu precizarea metodei de plată aleasă de tine

Important: Plata abonamentului din aplicația AntenaPlay.ro se efectuează exclusiv prin intermediul contului tău de Google Play, care este și procesatorul plății.


Apple App Store

Aplicația AntenaPlay.ro poate fi descărcată gratuit din App Store dacă telefonul sau tableta ta funcționează pe baza sistemului de operare iOS. 

Dacă dorești să te abonezi prin intermediul iTunes, urmează acești pași:

  1. Deschide aplicația AntenaPlay.ro pe telefon sau tabletă
  2. Accesează secțiunea CONTUL MEU și asigură-te ca ești autentificat în contul tău
  3. Citește mesajul cu caracter informativ care apare pe ecran și apoi apasă butonul Abonează-mă!
  4. Mesajul de confirmare al achiziției abonamentului va apărea pe ecran. Confirmă achiziția fie introducând parola contului tău Apple ID, fie prin amprentă (Touch ID), fie prin recunoaștere facială (Face ID)

Important: Plata abonamentului din aplicația AntenaPlay.ro se efectuează exclusiv prin intermediul contului tău de iTunes, care este și procesatorul plății.


SMS

Cum plătești prin SMS?

  • Trimite un SMS la 7600 cu textul PLAY 
  • Așteaptă un SMS de confirmare
  • Răspunde tot la 7600 cu textul DA
  • Vei primi un cod de acces format din numere și cifre

-----

  1. Accesează AntenaPlay in versiunea de browser www.antenaplay.ro (nu in aplicatie)
  2. Intră în CONTUL MEU
  3. Navigheaza CONTUL MEU >> ABONAMENT
  4. In pagina de ABONAMENT, acolo unde scrie "Ai primit codul prin SMS pentru abonarea la AntenaPlay?"
  5. Introduci codul primit și apeși butonul  VALIDEAZĂ COD

Important: Plata prin SMS este posibilă doar de pe teritoriul României, din rețelele Orange, Vodafone, DIGI Mobil și Telekom.




Pot modifica metoda de plată?

Desigur. Primul pas este să anulezi abonamentul actual, apoi îți poți achiziționa un nou abonament folosind una dintre metodele acceptate: Card bancar, SMS, PayPal, Google Play sau Apple App Store.

Am plătit abonament, dar nu pot viziona decât 3 minute

Dacă te-ai conectat la AntenaPlay, dar nu poți viziona decât 3 minute, cauzele pot fi următoarele:

  1. Nu ești în contul pe care ți-ai creat abonamentul
  2. Perioada de valabilitate a abonamentului s-a încheiat din motive de neplată 


Nu mai știu de pe ce cont m-am abonat la AntenaPlay. Ce fac?

  1. Încearcă să îți amintești datele de autentificare și testează toate variantele prin care ai fi putut să îți creezi cont. Îți reamintim că înregistrarea ca utilizator în platforma AntenaPlay se poate face prin trei metode: fie creezi un cont prin introducerea adresei de e-mail și parolă, fie prin LOGIN CU FACEBOOK, fie prin LOGIN CU ORANGE. Important: cele trei metode de autentificare sunt echivalentul a trei conturi diferite.
  2. Dacă ești în continuare confuz cu privire la datele tale de autentificare, te rugăm să consulți întrebările și răspunsurile din secțiunea Nu mă pot conecta.


Cum aflu dacă abonamentul meu mai este valabil?

  1. Intră în contul tău
  2. Accesează CONTUL MEU / ABONAMENT și verifică statusul abonamentului tău. Dacă descoperi că abonamentul tău a expirat, îl poți reînnoi oricând folosind una dintre metodele de plată. Dacă descoperi că ai un abonament activ și cu toate acestea nu poți viziona, te rugăm să ne contactezi și îți venim în ajutor cât putem de repede.