Poți recupera parola prin primirea unui e-mail de resetare a parolei. Dacă ai uitat adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat, contactează-ne pentru a te ajuta să-ți recuperezi contul.
Cum îți resetezi parola?
Dacă folosești browser-ul:
Dacă folosești aplicația AntenaPlay.ro:
Mă autentificam prin Facebook, nu am parolă în AntenaPlay
Atunci când intri în contul AntenaPlay prin LOGIN CU FACEBOOK, asigură-te că nu uiți adresa de e-mail și parola cu care te autentifici în contul tău de Facebook. Pentru a te reconecta la AntenaPlay, ai la dispoziție două soluții: fie schimbi parola contului tău de Facebook, fie urmezi instrucțiunile de recuperare a parolei în AntenaPlay.
Cum schimb parola contului meu de Facebook?
Cum urmez instrucțiunile de recuperare a parolei în AntenaPlay?
Mă autentificam prin Orange, nu am parolă în AntenaPlay
Atunci când intri în contul AntenaPlay prin LOGIN CU ORANGE, asigură-te că nu uiți datele de conectare în contul tău Orange. Dacă ai uitat parola Orange, poți să procedezi astfel:
Ce fac dacă am uitat toate informațiile de conectare la AntenaPlay?
Dacă ai pierdut accesul la AntenaPlay, te rugăm să faci o solicitare prin care să ne furnizezi informații suplimentare pentru a te ajuta să-și recuperezi contul.
Poți verifica astfel:
1. Dacă folosești browser-ul:
2. Dacă folosești aplicația AntenaPlay.ro:
Dacă ți-ai făcut cont în AntenaPlay prin e-mail și parolă, găsești în Inbox-ul adresei tale de e-mail un mesaj de confirmare a creării contului. În cazul în care mesajul nu a ajuns în Inbox, te rugăm să verifici și în Spam, Junk sau alte foldere. Totuși, dacă tot nu ai primit mesajul de confirmare pe mail, pot exista următoarele cauze:
Dacă ai remarcat ulterior creării contului că adresa de e-mail e scrisă greșit, este suficient să ne scrii și noi o corectăm.
Dacă ai decis că e necesar să schimbi adresa de e-mail a contului tău AntenaPlay, te rugăm să ne contactezi și să specifici cu ce adresă de e-mail dorești să fie înlocuită. Îți venim în ajutor în cel mai scurt timp posibil.
Ne pare rău că pleci, dar dacă dorești ștergerea contului AntenaPlay, trebuie să ne trimiți o solicitare scrisă în care să specifici:
Ce se întâmplă dacă am abonament activ pe contul pe care îl doresc șters?
Dacă dorești să ștergi contul pe care ai un abonament activ, vei pierde posibilitatea de a viziona orice fel de conținut din AntenaPlay. Acest lucru se datorează faptului că, odată cu ștergerea contului de acces în AntenaPlay, vom șterge automat și abonamentul asociat cu acesta. Pentru a evita orice dezavantaje, sfatul nostru este:
Ce se întâmplă după ce solicit ștergerea contului?
Vom da curs solicitării tale și îl vom șterge. Îți amintim că, odată cu ștergerea definitivă a contului, se vor pierde toate informațiile introduse de tine: nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon. De asemenea, dacă pe acest cont figurează plăți ale abonamentului, vom pierde și aceste date, care nu mai pot fi recuperate.
Pot să-mi reactivez contul?
Ne-am bucura dacă ai reveni! Odată ce contul a fost șters, nu mai poate fi reactivat, însă îți poți crea unul nou, oricând te simți pregătit.