Cum îmi fac cont?

Înregistrează-te în câțiva pași simpli

  1. Accesează secțiunea CONTUL MEU / AUTENTIFICĂ-TE! apoi apasa pe butonul Creează un cont nou
  2. Completează prenume și nume  
  3. Completează cu adresa ta de email dorita și alege o parolă
  4. Citește și, dacă ești de acord, bifează acordul cu termenii și condițiile de utilizare ale platformei
  5. Apasă butonul Creează-ți un cont nou

In scurt timp vei primi pe adresa de email introdusa un mesaj cu subiectul Confirmare adresa email ---> Va rugam apasati (click pe) linkul din interiorul mesajului de confirmare-cont

[Daca nu ai primit mesajul de validare te rugam sa ne scrii la suport(at)antenaplay.ro]

Felicitări! Ești conectat la AntenaPLAY, te poti autentifica! Ai acces imediat la conținut, poti viziona gratuit episoadele cu eticheta INCEARCA (de exemplu la Observator sau Neata cu Razvan si Dani).

Pentru a accesa tot conținutul premium și canalele live, află cum poți să te abonezi.

Am uitat parola contului. Cum o recuperez?

Poți recupera parola prin primirea unui e-mail de resetare a parolei. Dacă ai uitat adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat, contactează-ne pentru a te ajuta să-ți recuperezi contul. 

Cum îți resetezi parola? 

Dacă folosești browser-ul:

  1. Accesează https://antenaplay.ro/recuperare-parola
  2. Introdu adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în AntenaPlay
  3. Apasă butonul Recuperare parolă
  4. Verifică adresa ta de email și urmează pașii din e-mailul de recuperare a parolei. E-mailul îl primești de regulă în câteva minute, daca nu a sosit dupa cateva minute, verifică dacă emailul nu a ajuns in SPAM sau JUNK. 

Dacă folosești aplicația AntenaPlay.ro:

  1. Accesează secțiunea CONTUL MEU
  2. Apasă butonul Autentifică-te acum!
  3. Apasă Ai uitat parola?
  4. Introdu adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în AntenaPlay
  5. Verifică adresa ta de email și urmează pașii din e-mailul de recuperare a parolei. E-mailul îl primești de regulă în câteva minute, daca nu a sosit dupa cateva minute, verifică dacă emailul nu a ajuns in SPAM sau JUNK. 


Mă autentificam prin Facebook, nu am parolă în AntenaPlay

Atunci când intri în contul AntenaPlay prin LOGIN CU FACEBOOK, asigură-te că nu uiți adresa de e-mail și parola cu care te autentifici în contul tău de Facebook. Pentru a te reconecta la AntenaPlay, ai la dispoziție două soluții: fie schimbi parola contului tău de Facebook, fie urmezi instrucțiunile de recuperare a parolei în AntenaPlay. 

Cum schimb parola contului meu de Facebook?

  1. Dacă ai uitat parola contului tău de Facebook, te rugăm să urmezi instrucțiunile de resetare a parolei în Facebook
  2. După ce ți-ai setat o parolă nouă pentru contul de Facebook și te-ai autentificat cu succes, revino pe AntenaPlay.ro și intră în contul tău apasând butonul LOGIN CU FACEBOOK
  3. Felicitări și bine ai revenit în platforma noastră!

Cum urmez instrucțiunile de recuperare a parolei în AntenaPlay?

  1. Accesează https://antenaplay.ro/recuperare-parola
  2. Introdu adresa de e-mail cu care te autentificai în Facebook
  3. Apasă butonul Recuperare parolă
  4. Urmează pașii din e-mailul de recuperare a parolei. E-mailul îl primești de regulă în câteva minute și conține un buton de setare a unei noi parole care te va conecta automat la AntenaPlay. Dacă butonul nu funcționează, folosește link-ul atașat în e-mail și copiază-l  într-un browser. După ce te-ai conectat, va trebui să creezi o parolă nouă. Dacă ai solicitat e-mail-ul de recuperare a parolei și nu l-ai primit, verifică și folderele adiționale precum Spam, Junk sau alte foldere configurate de tine
  5. Important: Din acest moment, conectarea prin Facebook nu mai este posibilă deoarece contul tău a fost reconfigurat cu adresa de e-mail introdusă de tine și noua parolă pe care tocmai ți-ai setat-o în AntenaPlay. Tot ce trebuie să faci este să intri în contul tău completând cu noile date. De asemenea, recomandăm să te deconectezi de la AntenaPlay de pe toate dispozitivele și să introduci noile date de autentificare. 


Mă autentificam prin Orange, nu am parolă în AntenaPlay

Atunci când intri în contul AntenaPlay prin LOGIN CU ORANGE, asigură-te că nu uiți datele de conectare în contul tău Orange. Dacă ai uitat parola Orange, poți să procedezi astfel:

  1. Poți să urmezi instrucțiunile de resetare a parolei în Orange
  2. Poți să contactezi Serviciul Clienți Orange apelând numărul de telefon 0374300300
  3. După ce ți-ai recuperat parola pentru contul Orange și te-ai autentificat cu succes, revino pe AntenaPlay.ro și intră în contul tău apasând butonul LOGIN CU ORANGE


Ce fac dacă am uitat toate informațiile de conectare la AntenaPlay?

Dacă ai pierdut accesul la AntenaPlay, te rugăm să faci o solicitare prin care să ne furnizezi informații suplimentare pentru a te ajuta să-și recuperezi contul. 

Cu ce e-mail m-am înregistrat în AntenaPlay?

Poți verifica astfel:

1. Dacă folosești browser-ul:

2. Dacă folosești aplicația AntenaPlay.ro:

  • Mergi la CONTUL MEU 
  • Verifică ce e-mail apare sub numele tău


Dacă ți-ai făcut cont în AntenaPlay prin e-mail și parolă, găsești în Inbox-ul adresei tale de e-mail un mesaj de confirmare a creării contului. În cazul în care mesajul nu a ajuns în Inbox, te rugăm să verifici și în Spam, Junk sau alte foldere. Totuși, dacă tot nu ai primit mesajul de confirmare pe mail, pot exista următoarele cauze:

  • Nu ai introdus corect adresa de e-mail în momentul creării contului
  • Te-ai conectat fie prin Facebook, fie prin Orange


Dacă ai remarcat ulterior creării contului că adresa de e-mail e scrisă greșit, este suficient să ne scrii și noi o corectăm.


  • Dacă adresa de e-mail este de forma [email protected], înseamnă că ai intrat în cont prin LOGIN CU FACEBOOK și nu ai fost de acord să ne comunici adresa ta de e-mail. Ce poți face în acest caz? Ne poți scrie cu ce adresa de e-mail dorești să te autentifici în AntenaPlay și o putem schimba în cel mai scurt timp.
  • Dacă adresa de e-mail este de forma [email protected], înseamnă că ai intrat în cont prin LOGIN CU ORANGE.


Cum schimb adresa de e-mail a contului?

Dacă ai decis că e necesar să schimbi adresa de e-mail a contului tău AntenaPlay, te rugăm să ne contactezi și să specifici cu ce adresă de e-mail dorești să fie înlocuită. Îți venim în ajutor în cel mai scurt timp posibil. 


Cum șterg contul?

Ne pare rău că pleci, dar dacă dorești ștergerea contului AntenaPlay, trebuie să ne trimiți o solicitare scrisă în care să specifici:

  1. Numele și prenumele tău
  2. Adresa de e-mail cu care accesezi contul 
  3. Motivul solicitării scrise (în cazul de față: Ștergere cont)

Ce se întâmplă dacă am abonament activ pe contul pe care îl doresc șters?

Dacă ai abonament activ mai intai TREBUIE INCHIS ABONAMENTUL.

IMPORTANT: solicitarea de stergere a contului (in special cea trimisa din aplicatiile mobile) nu inseamna oprirea automata a abonamentului (mai ales in cazul in care tarifarea abonamentului este facuta de o terta parte: Paypal/GooglePlay/Apple/Huawei). In acelasi timp te rugam sa te asiguri atunci cand ai facut cont prin autentificare cu Facebook, Orange, FocusSat sau Apple (adrese de email alias - sa ne comunici OBLIGATORIU si o adresa valida de email la care poti fi contactat 

  1. Să renunți mai întâi la abonament. Află aici cum poți anula abonamentul
  2. Să te bucuri în continuare de serviciul AntenaPlay până la data expirării abonamentului
  3. După expirarea abonamentului, poți face solicitarea cu privire la ștergerea definitivă a contului tău

Ce se întâmplă după ce solicit ștergerea contului?

Vom da curs solicitării tale și îl vom șterge (repetam pentru siguranta: solicitarile de stergere cont pe care sunt abonamente active nu vor fi operate decat dupa inchiderea abonamentului sau doar cu confirmarea expresa de stergere). Îți amintim că, odată cu ștergerea definitivă a contului, se vor pierde toate informațiile introduse de tine: nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon. De asemenea, dacă pe acest cont figurează plăți ale abonamentului, vom pierde și aceste date, care nu mai pot fi recuperate.  

Pot să-mi reactivez contul?

Ne-am bucura dacă ai reveni! Odată ce contul a fost șters, nu mai poate fi reactivat, însă îți poți crea unul nou, oricând te simți pregătit.


Bucură-te de 12 luni și plătești 10